Το Επιμελητήριο Κιλκίς, ζωντανεύει τη γευσιγνωσία και την ιστορία του Κιλκίς μέσω του παιχνιδιού σοβαρού σκοπού BRENDA με χρήση επαυξημένης πραγματικότητας, σε συνεργασία με το Ιόνιο Πανεπιστήμιο, Τμήμα Ήχου και Εικόνας, τη Honeybee Productions και την Arlise, στο πλαίσιο του «ΕΡΕΥΝΩ-ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ-ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ», του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανταγωνιστικότητα Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία», πρωτοπορεί με το έργο :
BRENDA – Digital gastronomy routes
οδηγός γευσιγνωσίας και εξερεύνησης επισκέψιμων μνημείων
Καινοτόμο διαδικτυακό παιχνίδι, διαθέσιμο online και στο playstore.
Το Brenda στοχεύει στην προβολή των τοπικών επιχειρήσεων, της γαστρονομίας, της εστίασης και της παραγωγής αγροδιατροφικών προϊόντων, σε συνδυασμό με την ιστορία και τον πολυπολιτισμικό χαρακτήρα της περιοχής του Κιλκίς.
Philoxenia 18-21/11 2022, Περίπτερο 15, Stand 38 «Ένα παιχνίδι γεύσεων και ιστορίας για μικρούς και μεγάλους»
Βρείτε το στο: game.brenda.gr