ΚΟΠΗ ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑΣ 2022

Νέα - Δράσεις

Την  κοπή Βασιλόπιτας του έτους 2022, πραγματοποίησε το Επιμελητήριο Κιλκίς, με αφορμή τη διεξαγωγή του πρώτου Διοικητικού του Συμβουλίου, παρουσία του Προέδρου του Χρήστου Χατζημλάδη ,  μελών του Διοικητικού Συμβουλίου του Φορέα, Συνεργατών,  Προέδρων και μελών  των Εμπορικών Συλλόγων Κιλκίς-Πολυκάστρου-Αξιούπολης και Γουμένισσας, της  Συντεχνίας  Αρτοποιών , του Συλλόγου  Φοροτεχνικών, καθώς  και του Διοικητικού Προσωπικού.

Την εκδήλωση τίμησαν  με την παρουσία τους, ο Σεβασμιότατος  Μητροπολίτης Κιλκίς κ. Βαρθολομαίος, που χοροστάτησε στην ευλογία της και οι δήμαρχοι των δήμων Κιλκίς και Παιονίας κκ Δημήτρης Κυριακίδης και Κωνσταντίνος Σιωνίδης αντιστοίχως.

Τυχερός της ημέρας αναδείχθηκε το μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου Παναγιώτης Αμοιρίδης, στον οποίο ‘’έπεσε’’ το φλουρί της Βασιλόπιτας, ενώ  ιδιαίτερες στιγμές υπήρξαν, η τήρηση ενός λεπτού σιγής στη μνήμη του τ. υπαλλήλου του Φορέα Θανάση Μάντζαρη, καθώς και η ανάγνωση  χαιρετιστήριου  μηνύματος  από μέρους του πρώτου  προέδρου του Επιμελητηρίου Κιλκίς Χρήστου Σακαρίδη (1981-1997).

Στην σύντομη παρέμβαση του ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου, τόνισε:

 “Η Διοίκηση του Επιμελητηρίου και εγώ προσωπικά, προσπαθήσαμε και την χρονιά που μας πέρασε να ανταποκριθούμε σύμφωνα και με τον θεσμικό μας ρόλο, με τον βέλτιστο δυνατό τρόπο στις δύσκολες και απαιτητικές  προκλήσεις των καιρών και σταθήκαμε στο πλευρό της επιχειρηματικής κοινότητας,  προβάλλοντας και διεκδικώντας σε κάθε επίπεδο δίκαια αιτήματά των.

Επιδιώξαμε συνεργασίες και συνέργειες με όλους τους θεσμοθετημένους φορείς του τόπου και όχι μόνον, για το καλύτερο αποτέλεσμα προς όφελος όλων των επαγγελματικών ομάδων του επιχειρηματικού κόσμου.

Παράλληλα θεωρήσαμε υποχρέωση μας να στηρίξουμε  και την ευρύτερη τοπική κοινωνία, στην δύσκολη αυτή περίοδο, ενισχύοντας με χορηγίες τον ευαίσθητο τομέα της δημόσιας υγείας, αναγνωρίζοντας ότι η αντιμετώπιση των δυσκολιών επιτάσσει  την επίδειξη πνεύματος αλληλεγγύης.

Κοινοποιήστε το άρθρο
Facebook
Twitter
LinkedIn
Εκτύπωση
Email

Περισσότερα
Νέα-Δράσεις

Συμμετοχή του Προέδρου του Επιμελητηρίου Κιλκίς στη συνάντηση του Υπουργού Ανάπτυξης με τους Προέδρους των Επιμελητηρίων της χώρας

Στη συνάντηση εργασίας που συγκάλεσε ο Υπουργός Ανάπτυξης κ. Τάκης Θεοδωρικάκος την Πέμπτη 18 Ιουνίου 2026 στο Υπουργείο Ανάπτυξης, με …

Στο Πολύκαστρο συνεδρίασε το Διοικητικό Συμβούλιο του Επιμελητηρίου Κιλκίς

Στο Δημαρχείο Παιονίας, στο Πολύκαστρο, πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 17 Ιουνίου 2026 η συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Επιμελητηρίου Κιλκίς, παρουσία …

Πρόσκληση μελών Διοικητικού Συμβουλίου

Καλείστε τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του Επιμελητηρίου Κιλκίς, σετακτική συνεδρίαση μηνός Ιουνίου , την Τετάρτη 17 Ιουνίου 2026 και …

Αναζήτηση άρθρου

Υπηρεσίες

Γ.Ε.Μ.Η.

Απαντήσεις σε όλες τις ερωτήσεις σχετικά με το Γ.Ε.Μ.Η

Νέα - Δράσεις

Συμμετοχή του Προέδρου του Επιμελητηρίου Κιλκίς στη συνάντηση του Υπουργού Ανάπτυξης με τους Προέδρους των Επιμελητηρίων της χώρας

Στη συνάντηση εργασίας που συγκάλεσε ο Υπουργός Ανάπτυξης κ. Τάκης Θεοδωρικάκος την Πέμπτη 18 Ιουνίου 2026 στο Υπουργείο Ανάπτυξης, με αντικείμενο την αναμόρφωση του θεσμικού

Περισσότερα »

Στο Πολύκαστρο συνεδρίασε το Διοικητικό Συμβούλιο του Επιμελητηρίου Κιλκίς

Στο Δημαρχείο Παιονίας, στο Πολύκαστρο, πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 17 Ιουνίου 2026 η συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Επιμελητηρίου Κιλκίς, παρουσία του Δημάρχου Παιονίας κ. Κωνσταντίνου

Περισσότερα »

Πληροφορίες

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΦΟΡΕΙΣ -ΣΑΓΚΑΗ

Με την παρούσα επιστολή θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, πραγματοποιώντας το πρόγραμμα συμμετοχών της στις Διεθνείς Εκθέσεις Τουρισμού για το

Περισσότερα »