Εμπορικός Σύλλογος Κιλκίς: Συνάντηση με Δημάρχους Κιλκίς και Παιονίας

Νέα - Δράσεις

  Την Παρασκευή 18 Φεβρουαρίου 2021 πραγματοποιήθηκε, με τη σύμφωνη γνώμη όλων των Εμπορικών συλλόγων του νομού αλλά και του Επιμελητηρίου Κιλκίς, συνάντηση με τους Δημάρχους Κιλκίς και Παιονίας, κ. Κυριακίδη και κ. Σιωνίδη αντίστοιχα.

   Προηγήθηκε χρονικά μια καρποφόρα τηλεδιάσκεψη των Εμπορικών συλλόγων και του Επιμελητηρίου Κιλκίς, με θέμα τα προβλήματα της αγοράς, της εστίασης και γενικά της στήριξης των επαγγελματιών πριν και μετά την πανδημία, στην οποία κρίθηκε αναγκαία η υποβολή αιτημάτων προς τους φορείς της αυτοδιοίκησης.

    Τα κύριο αίτημα αποτελεί η απαλλαγή από τα δημοτικά τέλη και από τα τέλη πεζοδρομίου, για όσο καιρό η πανδημία επέβαλε και συνεχίζει να επιβάλει το υποχρεωτικό κλείσιμο των επιχειρήσεων. Το αίτημα βρήκε θετική ανταπόκριση τόσο από τον Δήμαρχο Κιλκίς, όσο κι από το Δήμαρχο Παιονίας, με τον πρώτο να τοποθετείται και να προτείνει τη διαδικασία για να γίνει πράξη αυτό. Για την αποφυγή λαθών και για τη γρήγορη εξυπηρέτηση όλων, καθώς τα δημοτικά τέλη εντάσσονται στους λογαριασμούς ενέργειας, πρέπει να ακολουθηθεί η παρακάτω διαδικασία: ο ενδιαφερόμενος επιχειρηματίας θα πρέπει να προσκομίσει τον λογαριασμό ενέργειας της επιχείρησης του στις υπηρεσίες του Δήμου, όπου ανήκει, και συνοδευτικά με μία αίτηση θα κατοχυρώνει το δικαίωμα απαλλαγής από τα δημοτικά τέλη και τα τέλη πεζοδρομίου, για όσο καιρό η επιχείρηση του ήταν κλειστή.

    Όσον αναφορά για την άδεια πεζοδρομίου, όσοι έχουν πληρώσει τα τέλη για το 2020, αυτά θα συμψηφιστούν με τις επόμενες χρονιές.

     Οι Εμπορικοί σύλλογοι του νομού, αλλά και το Επιμελητήριο Κιλκίς, αλληλέγγυοι  και με το αίσθημα ευθύνης και ομόνοιας προσπαθούν να κάνουν ό,τι είναι αναγκαίο, στα πλαίσια της λογικής, για τη στήριξη των συναδέρφων τους.

Κοινοποιήστε το άρθρο
Facebook
Twitter
LinkedIn
Εκτύπωση
Email

Περισσότερα
Νέα-Δράσεις

Συμμετοχή του Προέδρου του Επιμελητηρίου Κιλκίς στη συνάντηση του Υπουργού Ανάπτυξης με τους Προέδρους των Επιμελητηρίων της χώρας

Στη συνάντηση εργασίας που συγκάλεσε ο Υπουργός Ανάπτυξης κ. Τάκης Θεοδωρικάκος την Πέμπτη 18 Ιουνίου 2026 στο Υπουργείο Ανάπτυξης, με …

Στο Πολύκαστρο συνεδρίασε το Διοικητικό Συμβούλιο του Επιμελητηρίου Κιλκίς

Στο Δημαρχείο Παιονίας, στο Πολύκαστρο, πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 17 Ιουνίου 2026 η συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Επιμελητηρίου Κιλκίς, παρουσία …

Πρόσκληση μελών Διοικητικού Συμβουλίου

Καλείστε τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του Επιμελητηρίου Κιλκίς, σετακτική συνεδρίαση μηνός Ιουνίου , την Τετάρτη 17 Ιουνίου 2026 και …

Αναζήτηση άρθρου

Υπηρεσίες

Γ.Ε.Μ.Η.

Απαντήσεις σε όλες τις ερωτήσεις σχετικά με το Γ.Ε.Μ.Η

Νέα - Δράσεις

Συμμετοχή του Προέδρου του Επιμελητηρίου Κιλκίς στη συνάντηση του Υπουργού Ανάπτυξης με τους Προέδρους των Επιμελητηρίων της χώρας

Στη συνάντηση εργασίας που συγκάλεσε ο Υπουργός Ανάπτυξης κ. Τάκης Θεοδωρικάκος την Πέμπτη 18 Ιουνίου 2026 στο Υπουργείο Ανάπτυξης, με αντικείμενο την αναμόρφωση του θεσμικού

Περισσότερα »

Στο Πολύκαστρο συνεδρίασε το Διοικητικό Συμβούλιο του Επιμελητηρίου Κιλκίς

Στο Δημαρχείο Παιονίας, στο Πολύκαστρο, πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 17 Ιουνίου 2026 η συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Επιμελητηρίου Κιλκίς, παρουσία του Δημάρχου Παιονίας κ. Κωνσταντίνου

Περισσότερα »

Πληροφορίες

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΦΟΡΕΙΣ -ΣΑΓΚΑΗ

Με την παρούσα επιστολή θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, πραγματοποιώντας το πρόγραμμα συμμετοχών της στις Διεθνείς Εκθέσεις Τουρισμού για το

Περισσότερα »