1η Συνεδρίαση του Περιφερειακού επιμελητηριακού συμβουλίου Κεντρικής Μακεδονίας

Νέα - Δράσεις

Με επιτυχία και απαρτία πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 19 Ιουνίου 2025, στα γραφεία του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης (Β.Ε.Θ.), η πρώτη συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Περιφερειακού Επιμελητηριακού Συμβουλίου Κεντρικής Μακεδονίας (ΠΕΣΚΜ).

Παρόντες ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Κιλκίς κ. Κωνσταντίνος Βιολιτζής και οι Πρόεδροι των Επιμελητηρίων Κεντρικής Μακεδονίας


Δικαιολογημένα απών από τη συνεδρίαση ήταν μόνο ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Ημαθίας, κ. Γεώργιος Μπίκας, ενώ το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης (ΕΒΕΘ) εκπροσωπήθηκε από τον Αντιπρόεδρό του, κ. Κώστα Μωραϊτίδη.


Κατά την έναρξη της συνεδρίασης, ο Πρόεδρος του ΠΕΣΚΜ υπογράμμισε τη σημασία που έχει ο ενεργός ρόλος του Συμβουλίου και η στενή συνεργασία όλων των Προέδρων των Επιμελητηρίων, με σκοπό την ανάδειξη και από κοινού αντιμετώπιση των κοινών προκλήσεων που αντιμετωπίζει ο επιχειρηματικός κόσμος της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.


Από κοινού οι πρόεδροι επεσήμαναν ότι το ΠΕΣΚΜ οφείλει να συνεδριάζει σε τακτά χρονικά διαστήματα, να συνεργάζεται θεσμικά με την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, να καταθέτει ρεαλιστικές προτάσεις και να υλοποιεί κοινές δράσεις των Επιμελητηρίων σε επίπεδο Περιφέρειας. Παράλληλα, η συνεργασία με την Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων Ελλάδος (ΚΕΕΕ) κρίνεται αναγκαία για τον συντονισμό και την ενίσχυση των παρεμβάσεων του Συμβουλίου.


Θέματα που συζητήθηκαν:

  • Η κατάσταση και η αναβάθμιση των βιομηχανικών περιοχών της Περιφέρειας
  • Η διοργάνωση κοινών εκθέσεων και η προώθηση της εξωστρέφειας
  • Η ανάγκη για επιχειρηματικά φόρουμ με εθνικό και διεθνές αποτύπωμα
  • Η αξιοποίηση των επιχειρησιακών προγραμμάτων
  • Η ενίσχυση της λειτουργίας και διασύνδεσης των σχολών του ΔΙΠΑΕ με την αγορά εργασίας και σε όλες τις περιφερειακές ενότητες
  • Η ενίσχυση των τεχνικών επαγγελμάτων και της εκπαίδευσης εργαζομένων
  • Ζητήματα που αφορούν τις υποδομές της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας


Στο πλαίσιο της συνεδρίασης αποφασίστηκε ότι κάθε Επιμελητήριο θα αποστείλει τις προτάσεις του, προκειμένου να εντοπιστούν κοινοί άξονες παρέμβασης. Τα θέματα αυτά θα αποτελέσουν τη βάση για την παρουσίαση συντονισμένων επιμελητηριακών αιτημάτων στον Πρωθυπουργό και τα κυβερνητικά στελέχη, στο πλαίσιο της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης (ΔΕΘ).

Κοινοποιήστε το άρθρο
Facebook
Twitter
LinkedIn
Εκτύπωση
Email

Περισσότερα
Νέα-Δράσεις

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε το ενημερωτικό σεμινάριο «Τα οφέλη των Social Media στην Εστίαση»

Το Επιμελητήριο Κιλκίς, σε συνεργασία με τον Σύλλογο Εστίασης Π.Ε. Κιλκίς, διοργάνωσε ενημερωτικό σεμινάριο με θέμα «Τα οφέλη των Social …

Εκπαιδευτική Επίσκεψη στο Κιλκίς, στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού έργου DIGITEXT, εκπροσώπων φορέων και επιχειρήσεων από το Δήμο του Carlow της Ιρλανδίας

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε το τριήμερο 3 και 5 Ιουνίου 2026 στο Κιλκίς η εκπαιδευτική επίσκεψη (Study Visit) του ευρωπαϊκού έργου …

Συμμετοχή του Προέδρου του Επιμελητηρίου Κιλκίς στην επιχειρηματική αποστολή στη Ρουμανία

Στην επιχειρηματική αποστολή που διοργάνωσε το Υπουργείο Εσωτερικών – Τομέας Μακεδονίας και Θράκης στο Βουκουρέστι, στις 25 και 26 Μαΐου …

Αναζήτηση άρθρου

Υπηρεσίες

Γ.Ε.Μ.Η.

Απαντήσεις σε όλες τις ερωτήσεις σχετικά με το Γ.Ε.Μ.Η

Νέα - Δράσεις

Εκπαιδευτική Επίσκεψη στο Κιλκίς, στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού έργου DIGITEXT, εκπροσώπων φορέων και επιχειρήσεων από το Δήμο του Carlow της Ιρλανδίας

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε το τριήμερο 3 και 5 Ιουνίου 2026 στο Κιλκίς η εκπαιδευτική επίσκεψη (Study Visit) του ευρωπαϊκού έργου «Ψηφιακός Μετασχηματισμός στις ΜΜΕ του

Περισσότερα »

Πληροφορίες

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΦΟΡΕΙΣ -ΣΑΓΚΑΗ

Με την παρούσα επιστολή θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, πραγματοποιώντας το πρόγραμμα συμμετοχών της στις Διεθνείς Εκθέσεις Τουρισμού για το

Περισσότερα »